23 Temmuz 2011 Cumartesi

Amy Winehouse öldü.. RİP Amy :(

Acımız büyük. Ehehehe. Tamam kadının şarkıları güzel saygı duyarımda, kaçınız adamakıllı Amy Winehouse dinlediniz ki? Benimde şarkı listemde vardı ancak randomda geldimi geçerdim. Ne biliyim tamam saygım sonsuz da bu kadar büyütülmesini anlamadım. Birde görgüsüz gibi Rest İn Peace yazan elitist arkadaşlarımı da ayrıca kınıyorum. Hadi çok seviyodun, ki inanmıyorum. Yarrak ne diye güzel Türkçemizi kullanmazsın. Hayır bir kişide görmedim başımız sağolsun, allah rahmet eylesin gibi Türkçe bir ifade. R.İ.P. yazınca kız arkadaşlarınız size veriyor mu? Kız arkadaşlarımın bazıları yazmış onların gerçekten dinlediğini, en azından bazılarının, biliyorum. Onlara lafım daha az da. Hüseyin Çapa isimli bir insanın facebookunda, tweeterında "R.İ.P. Amy Winehouse :(" yazısıyla karşılaşmak insanları şoka sokuyor. Durduğu yerde ağızından köpükler saçarak düşündürüyor insanı. Vaybe Hüseyin kardeşim sen daha dün benimle meyhane şarkılarını ezbere okuyan. Hayatında Amy Winehouse dinlememiş, adını bile ölünce duymuş olan. Dinlememesine laf atmıyorum, bende dinlemem ama tanımıyorsan tanımıyorsundur arkadaş ne diye face'e böyle birşey yazarsın ki?

Not: İsim tamamen uydurma olmakla birlikte daha düne kadar tanımayan arkadaşımın profilinde görünce buraya yazayım istedim.

Ayrıca illimunatiden kıllanıyorum lan. Ölümü çok şaibeli. Gazetelerde uyuşturucu bağımlısı buyrun Belgrad konserinde düşüşü, buyrun uyuşturucu haberleri.. Ölüm nedeni 2 gündür bilinmiyor. Ölüm nedeninin belli olmadığı tek cümle, uyuşturucu kullanmasıyla ilgili 70-80 kadar cümle var. Bir tek ben mi kıllandım ölüm nedeni konusunda? Fazla cinayetvari de bu yüzden mi medyaya söylenmiyor? Bilmiyorum ama bildiğin gizlemeye çalışılmış. İnsanların doğal olarak aklında uyuşturucudan öldü olarak kalıyor.

Buyrun hertürlü haber sitesinde de bulabilirsiniz.
http://bulancakhaber.com/son-haber/2011/07/23/amy-winehouse-oldu-yeni-albumu-cikacak-mi/

http://www.sabah.com.tr/Yasam/2011/07/23/amy-winehouse-oldu


Birde ayrı olarak 27 sinde ölen ünlüler grubuna katılmış olmasıda illimunatinin yapmış olması tezini doğruluyor.

http://www.hurriyet.com.tr/kultur-sanat/haber/18323976.asp?top=1

Hepsi 27 yaşında, hepsi uyuşturucu bağımlısı, hepsi ünlü 40 kişi. Sizce tesadüf mü? Boru değil 40 ünlü. Ayrıca Amy Winehouse un menajerine 27 sinde öleceğini söylemiş olması da kafa karıştırıyor. (Bunun kesinliğinden emin değilim yanlış olmasın ama bir haberajansının sitesinde görmüştüm). İllimunati işi bu.

Başımız sağolsun diyerek konuyu kapatalım. Rest in Peace Amy :(   (belki kız düşer lan denemek lazım ehehehehe)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yarağam bişeyler yaz okuyoz bunları.